Ciljna skupina
Svi koji trebaju ultrazvučni pregled u Ljubljani ili bližoj okolici, a ne žele čekati više mjeseci da dođu na red preko uputnice.
Početak suradnje
U Ultralabu su prije nego što su nas kontaktirali već sami vodili Google AdWords oglašavanje. Budući da su troškovi oglašavanja bili previsoki, obratili su se nama. Već pri prvom pregledu kampanje bilo nam je jasno da učinak njihovih oglasnih kampanja možemo znatno poboljšati, budući da je prosječna cijena klika bila 0,55 €, što je bilo znatno više od predložene cijene klika koju je predlagao Googleov alat Keyword Planner. Po toj procjeni, cijene klika za izabrane ključne riječi trebale su biti od 0,20 € do 0,25 €. Jasno, i »Quality Score« je bio slab, kao i pozicije među oglasima na Googleovoj tražilici.
Budući da je stari račun imao lošu povijest, odlučili smo se otvoriti novi Google AdWords račun, gdje smo već u nekoliko dana postigli znatno jeftinije klikove i odlični Quality Score. I danas, kada je konkurencija preko Google Ads oglašavanja znatno veća, cijene klikova koje postiže njihova kampanja su 0,12 €, a ocjena kvalitete kreće se između 7 i 10.
Zašto Google AdWords u pretraživačkoj mreži?
S obzirom na područje, odlučili smo se za oglašavanje u pretraživačkoj mreži, dakle kada korisnici traže što kraće liste čekanja i žele što brže doći u ultrazvučnu ambulantu. Naravno, ponovni marketing, odnosno remarketing, bio bi odlična mogućnost. Time bi sve koji su već bili na web stranici, ali se nisu odlučili za rezervaciju termina, ponovno podsjetili na mogućnost rezervacije termina u njihovoj ambulanti. Budući da je remarketing na bazi zdravstvenih problema neetičan i zbog toga zabranjen prema Googleovom pravilniku, zadržali smo se samo na oglašavanju u pretraživačkoj mreži.