Studija primjera:
Ultralab d.o.o.

Kombinacijom Google AdWords oglašavanja i optimizacije web stranice do izuzetne suradnje.


Preuzimanjem oglašavanja snizili smo troškove po kliku, povećali učinak oglašavanja te istovremeno poboljšali prosječnu poziciju na kojoj su se oglasi prikazivali. Pročitajte zašto je čekaonica u ultrazvučnoj ambulanti Ultralab sada puno bolje popunjena.

Ultralab ultrazvuk

O naručitelju Ultralab d.o.o.

Ultrazvučna ambulanta Ultralab je tijekom naše suradnje postala jednim od prvih izbora onih koji traže privatnu ultrazvučnu ambulantu, bez dugih lista čekanja. Profesionalnim i istovremeno ugodnim odnosom, te načelom da se svakom posjetitelju vrlo podrobno posvete, postigli su da ih svaka stranka s veseljem preporuča drugima.

O Google AdWords oglašavanju stranice Ultralab.si

Pomoću Google oglašavanja i pravilne implementacije mjerenja ciljeva lako možete povećati profit i istovremeno smanjiti troškove oglašavanja. Ako ste već čuli tvrdnju »Polovica novca kojega sam namijenio za oglašavanje je bačen novac. Problem je to što ne znam koja polovica«, ona kod Google oglašavanja gotovo da uopće ne stoji, jer lako možete izmjeriti efekt oglašavanja svake oglasne kampanje, skupine oglasa ili čak i pojedinačne ključne riječi. To je osnova za optimizaciju uspješnosti kampanje.

Ciljna skupina

Svi koji trebaju ultrazvučni pregled u Ljubljani ili bližoj okolici, a ne žele čekati više mjeseci da dođu na red preko uputnice.

Početak suradnje

U Ultralabu su prije nego što su nas kontaktirali već sami vodili Google AdWords oglašavanje. Budući da su troškovi oglašavanja bili previsoki, obratili su se nama. Već pri prvom pregledu kampanje bilo nam je jasno da učinak njihovih oglasnih kampanja možemo znatno poboljšati, budući da je prosječna cijena klika bila 0,55 €, što je bilo znatno više od predložene cijene klika koju je predlagao Googleov alat Keyword Planner. Po toj procjeni, cijene klika za izabrane ključne riječi trebale su biti od 0,20 € do 0,25 €. Jasno, i »Quality Score« je bio slab, kao i pozicije među oglasima na Googleovoj tražilici.

Budući da je stari račun imao lošu povijest, odlučili smo se otvoriti novi Google AdWords račun, gdje smo već u nekoliko dana postigli znatno jeftinije klikove i odlični Quality Score. I danas, kada je konkurencija preko Google Ads oglašavanja znatno veća, cijene klikova koje postiže njihova kampanja su 0,12 €, a ocjena kvalitete kreće se između 7 i 10.

Zašto Google AdWords u pretraživačkoj mreži?

S obzirom na područje, odlučili smo se za oglašavanje u pretraživačkoj mreži, dakle kada korisnici traže što kraće liste čekanja i žele što brže doći u ultrazvučnu ambulantu. Naravno, ponovni marketing, odnosno remarketing, bio bi odlična mogućnost. Time bi sve koji su već bili na web stranici, ali se nisu odlučili za rezervaciju termina, ponovno podsjetili na mogućnost rezervacije termina u njihovoj ambulanti. Budući da je remarketing na bazi zdravstvenih problema neetičan i zbog toga zabranjen prema Googleovom pravilniku, zadržali smo se samo na oglašavanju u pretraživačkoj mreži.

Oglašavanje i remarketing zdravstvenih usluga

48 % bolje uvrštenje oglasa


89 % niža cijena klika

4 X više poziva u ambulanti
Iskalno omrežje
  • CPC samo 0,06 € / klik, danas 0,12 € / klik
  • Prosječna pozicija: 1,8
  • Broj poziva: 40 - 60 / dan
 


Studija primjera: Ultralab - pozivni centar

Rezultati

  • Već na početku suradnje počeli su bilježiti 30-60 poziva dnevno. Taj učinak rezultat je kako Google AdWords oglašavanja, tako i optimizacije web stranice, a Google oglašavanje zaslužno je za više od polovice svih poziva.

  • Snižavanje prosječne cijene klika s 0,55 € na 0,06 €. Danas, kada je konkurencija veća, i cijena klika je viša, ali još uvijek samo 0,12 € po kliku.

  • Poboljšavanje prosječne pozicije na kojoj se prikazuju njihovi oglasi. Njihovi su oglasi uvršteni na poziciju 1,8, odnosno uglavnom su na prvom ili drugom mjestu. Prije početka naše suradnje prosječna pozicija bila je 3,5.

  • Veći broj poziva – izborom pravih ključnih riječi i kontrolom rezultata, unatoč nekoliko puta nižem trošku uspjeli smo povećati broj poziva za približno 4X.
   


I vi želite povećati uspješnost svojih projekata?

Osnovni podaci:
Polja označena s (*) su obvezna.
U čemu vam treba naša pomoć?*
Koje su vaše želje?*
Pošalji upit >