Sadržajni marketing za bolju prodaju na vašoj stranici

Želite prodavati više? Najprije povećajte posjećenost!!

Uz pravu strategiju, sadržajni marketing i sadržajna optimizacija mogu postati odličan novi izvor posjeta na vašoj web stranici. Neki naši klijenti su samo pomoću sadržajnog marketinga povećale posjećenost za više od 200%. I vi možete povećati posjećenost i prodaju, a pri tome imate dvije mogućnosti:
1.   SVE RADITE SAMI ili
2.   SVE PREPUSTITE NAMA.

Ako već ionako imate previše svoga posla, te želite sadržajni marketing i sadržajnu optimizaciju prepustiti nama, kliknite na kontaktirajte nas. Ako pak želite doznati više, čitajte dalje...
Sadržajni marketing

Priprema sadržaja za sadržajni marketing

Koja je cijena sadržajnog marketinga?


To je svakako dobro pitanje. No važnije pitanje je – kakav učinak vam on može donijeti?
  • Naše je mišljenje da, baš kao i sve drugo, sadržajni marketing započinje proizvodom.
Ako imate proizvod koji je 10x bolji od svih proizvoda konkurencije, a uz to i 10x jeftiniji, marketing vam niti ne treba. Broj kupaca rast će iovako ionako, putem preporuka zadovoljnih korisnika, a bilo kakvim marketingom možete samo ubrzati to da što više kupaca dozna za vas što je moguće prije. Slažete li se?

Najvažnije je to da su prednosti vašeg proizvoda ili usluge jasne i da vas razlikuju od konkurencije. Odnosno, da imate jasne »USP-ove« (Unique Selling Propositions).
  • Cijena sadržajnog marketinga ovisi o:
• složenosti područja (samo iskusni autori mogu obraditi kompleksni sadržaj),
• vrsti objava (dobre prodajne, odnosno copywriting objave, bitno su skuplje od informativnih objava)
• opsega suradnje (najviše posla ima na početku, kada je potrebno proučiti određeno područje).

Za detaljniju ponudu - kontaktirajte nas.
   
Dominatus - Marketinski sadrzaj

Kakav je postupak pri sadržajnom marketingu?


  • Analiza ključnih riječi (kod nas je radi Rok)
    Kada dobijemo fraze koje korisnici traže, slijedi:
  • Priprema tehničkih uputa (Tina)
    Koliko će članak biti dug, koje ključne riječi treba sadržati, te koliko se često određena ključna riječ treba pojaviti u članku...
  • Pisanje članka (Tjaša, Jure...)
    Kada smo odredili cilj (ključnu riječ) i definirali tehničke detalje, može se početi s pisanjem.

    Primjer članka kojega su napisali Tjaša ili Marko možete vidjeti na https://www.altitude-activities.com/where-to-eat-in-6-best-restaurants-in-bled-and-nearby (članak se pokazuje odmah ispod Tripadvisora na Googleu, ako tražite ključne riječi kao što su »Restaurants in Bled«, »Best Restaurants in Bled«, »Where to eat in Bled« …)
    Pročitajte i: 5 nevjerojatno jednostavnih koraka pri pisanju članaka.
  • Pregled članaka (Tina, Uroš)
    Napisani članak ponovo se pregleda, za tehničku i stručnu potpunost.
  • Lektura članka (Marko)
    Ne bi bilo dobro ako bi vaš članak imao puno pravopisnih pogrešaka, zato ćemo ga prije objave lektorirati – te se istovremeno pobrinuti da se ne uništi prodajni »naboj«.
  • Objava članka na web stranici (Jan)
    Da oko sadržajnog marketinga vi ne biste imali nikakvog posla, Jan će se pobrinuti i za objavu na vašoj web stranici.
Dominatus - Marketinski sadrzaj
Pisanje marketinskog sadrzaja

Želite sve napraviti sami? Želite doznati što više o sadržajnom marketingu?


Odlično! Čak i u slučaju da se kasnije odlučite »outsourcati« tu uslugu, to će vam znanje dobro doći. Započnimo s osnovama:

  • Što je sadržajni marketing?
    Kreiranje bilo kakvih sadržaja (blog članci, video, infografike,...) kojima želimo postići da naša poruka dođe do što većeg broja ljudi.
  • Što je sadržajna optimizacija?
    Sadržajna optimizacija je optimizacija članaka s ciljem da oni dosegnu što veći broj ljudi. Odnosno, da budu napisani tako da dobiju što bolju poziciju na Googleu pod ključnim riječima koje potencijalni kupci traže.
  • Što je copywriting?
    Od sadržajnog marketinga i sadržajne optimizacije copywriting se razlikuje po tome što se pisanjem usmjerava na prodaju. Pojednostavljeno rečeno, cilj mu je prodajna prezentacija u pisanom obliku.
Sve gore navedene stvari mogu same po sebi povećati posjećenost i prodaju na vašoj stranici. Ako združite sve tri, efekt će biti još znatno bolji.
 



VAŽNO: BESPLATNI TEČAJ copywritinga:


Kliknite ovdje i pogledajte »CASE STUDY«, kako smo pomoću sadržajnog marketinga povećali posjećenost Jerneju i Mateju iz Bleda. * U tom članku možete se prijaviti na BESPLATAN online tečaj sadržajnog marketinga, sadržajne optimizacije i copywritinga.
 

I vi želite povećati uspješnost svojih projekata?

Osnovni podaci:
Polja označena s (*) su obvezna.
U čemu vam treba naša pomoć?*
Koje su vaše želje?*
Pošalji upit >