|
Koja je cijena sadržajnog marketinga?To je svakako dobro pitanje. No važnije pitanje je – kakav učinak vam on može donijeti?
Najvažnije je to da su prednosti vašeg proizvoda ili usluge jasne i da vas razlikuju od konkurencije. Odnosno, da imate jasne »USP-ove« (Unique Selling Propositions).
• vrsti objava (dobre prodajne, odnosno copywriting objave, bitno su skuplje od informativnih objava) • opsega suradnje (najviše posla ima na početku, kada je potrebno proučiti određeno područje). Za detaljniju ponudu - kontaktirajte nas. |
|
Kakav je postupak pri sadržajnom marketingu?
|
|
|
Želite sve napraviti sami? Želite doznati što više o sadržajnom marketingu?Odlično! Čak i u slučaju da se kasnije odlučite »outsourcati« tu uslugu, to će vam znanje dobro doći. Započnimo s osnovama:
|
VAŽNO: BESPLATNI TEČAJ copywritinga:Kliknite ovdje i pogledajte »CASE STUDY«, kako smo pomoću sadržajnog marketinga povećali posjećenost Jerneju i Mateju iz Bleda. * U tom članku možete se prijaviti na BESPLATAN online tečaj sadržajnog marketinga, sadržajne optimizacije i copywritinga. |