O naručitelju Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. je već uspostavljena robna marka u Sloveniji i na drugim tržištima. Stranke postavljaju na prvo mjesto. Nude cjelovite financijske usluge te uvijek teže tomu da strankama ponude što jednostavnije i inovativnije usluge prilagođene njihovim potrebama i mogućnostima. U Sloveniji su prisutni već 21 godinu, a svoju mrežu poslovnica raširili su po svim većim i malo manje većim mjestima u Sloveniji.O HIP kredituHIP kredit je inovativna i napredna usluga, odnosno jedini brzi gotovinski kredit do 5.000 EUR kojega klijenti mogu ugovoriti bez posjeta banki. Klijenti bilo koje banke kredit jednostavno mogu ugovoriti preko mrežne stranice www.hipkredit.si. Ugovaranje kredita omogućava web aplikacija preko koje stranka u 7 minuta može realizirati cijeli postupak, od izračuna, predavanja prijave, do ugovaranja kredita, iz vlastitog naslonjača. Stranka potom dobije ugovor na potpis na kućnu adresu, a ugovoreni iznos sjeda na njezin račun u najkraćem mogućem roku. Sve što stranka treba za ugovaranje HIP kredita je valjani osobni dokument, porezni broj i bankovna kartica.Ciljana skupinaBudući da je HIP kredit namijenjen klijentima svih banaka i budući da se ugovor može jednostavno sklopiti preko weba, ciljna je skupina definirana vrlo široko i segmentirana po interesima, prema namjeni za koju se gotovinski kredit koristi.Oglašavanje HIP KreditaU veljači 2016. godine Hypo je započeo s aktivnim poboljšavanjem prodaje HIP kredita, kako u poslovnicama tako i preko novog kanala, odnosno mrežne stranice www.hipkredit.si. S obzirom na specifičnost usluge, naručitelj se odlučio ne koristiti klasični model, nego isključivo BTL aktivnosti, s izuzetkom radija koji je predstavljao dodatnu potporu. U okviru BTL aktivnosti, osim POS materijala i opreme poslovnica, ključna su bila digitalna sredstva oglašavanja (slikovni oglasi, video tutorijali, statični i animirani oglasi), odnosno kanali. Oglašavanje je išlo u valovima od početka veljače, a cilj mu je stalno promoviranje usluge tijekom cijele godine.Primarni cilj bilo je povećanje poznavanja usluge i informiranje potencijalnih klijenata o novom kanalu za ugovaranje kredita iz kućnog naslonjača. Istodobno, htjelo se privući cijelu mrežnu populaciju koja je u fazi realiziranja većih kupovina, koja je kreditno sposobna, te je neposredno usmjeriti na sredstvo kojim brzo i jednostavno mogu doći do željenih sredstava. Zašto AdWords?Među svim opcijama oglašavanja koje su danas dostupne, učinak oglašavanja na internetu najlakše se mjeri, optimizira u smjeru postavljenih ciljeva, pa je upravo radi toga ono i najučinkovitije. Među svim tim opcijama Google AdWords iskače po učinkovitosti, cijeni i raširenosti, zato i u Hypo banci ta usluga ima veliki udio u proračunu za oglašavanje.U Hypo banci već su se oglašavali na Googleu, ali bez zadovoljavajućeg učinka, zato su se obratili nama za upravljanje Google AdWords računom. Kombinacija pravilnog pristupa oglašavanju te jednostavnih i brzih rješenja za stranke dva su najvažnija razloga za uspjeh oglašavanja. Dominatus skrbi za oglašavanje mrežne stranice banke i za oglašavanje odvojene stranice hipkredit.si. Na mrežnoj stranici hipkredit.si glavni je cilj oglašavanja prikupljanje kontakata interesenata za ugovaranje kredita, koji se kasnije nazovu. Putem Google AdWords oglašavanja na hipkredit.si su ostvarili preko 30% svih upita. Prava vrijednost Google AdWords oglašavanja još je bitno veća, jer mnogo interesenata dođe na tu stranicu preko stranice hypo-alpe-adria.si, koja također putem Google AdWords oglašava različite usluge, a najaktualnija je kredit za otplatu obaveza. |
Izjava zadovoljne strankeOglašavanje preko Google platforme na različitim kanalima bilo je za HIP kredit na webu vrlo učinkovito. U prva dva mjeseca nakon lansiranja promocije usluge preko mrežne platforme, realizacija prodaje je za 150% premašila planirane vrijednosti.Matjaž Omejc, direktor upravljanja proizvodima i marketinga |