SEO optimizacija web stranice za tražilice

Do prvih mjesta na Googleu doveli smo već više od 100 tvrtki. Pišite nam i pridružite im se.

Od 2009. godine do danas na prva mjesta na Googleu uspješno smo doveli već više od 850 često traženih ključnih riječi, kao i još mnogo veći broj ostalih, manje traženih ključnih riječi. Pridružite se našim referencama i zadovoljim klijentima i vi! SEO optimizacija naša je strast i naše veselje.


SEO - optimizacija web stranica

Kako izgleda optimizacija web stranice?


 
 
 
 
 
 

 

 
 

 


 

Četiri razloga zašto odabrati baš nas



Svaku stranicu optimiziramo kao da je naša  - predlažemo ključne riječi koje imaju najveći potencijal i brinemo da se efekt osjeti kroz više godina.

Reference govore dovoljno! Na prvu stranicu Googlea doveli smo već oko 850 često traženih ključnih riječi.

Uredit ćemo cijelu web stranicu, a ne samo pod-stranice za ključne riječi koje odaberemo pri analizi.

Redovitim mjerenjem pozicija i izvještajima, s klijentima komuniciramo oko postizanja što bolje pozicije i prodaje.

SEO optimizacija za Google postupak je kojim omogućavamo da se poveznica na vašu web stranicu pojavi što više na Googleu pod odabranim ključnim riječima. Ako je web stranica napravljena tako da tražilica može uvidjeti sve njene prednosti, poveznica će se pokazati na prvim mjestima. Istovremeno, optimizacija stranice za Google jedan je od najpovoljnijih načina oglašavanja na duži rok, jer se efekti osjećaju dugo vremena.

Ako želite analizu web stranice, kliknite ovdje >

 
Osnovna priporočila za optimizacijo spletnih strani

Osnovne preporuke kako optimizirati web stranicu


  • Izbor pravih ključnih riječi
    Istražite koje ključne riječi vaši potencijalni klijenti upisuju, te ih iskoristite kod svih najvažnijih elemenata web stranice (pogledajte i treću točku).
  • On-site SEO optimizacija
    • Kvalitetan sadržaj
      Kvalitetnim sadržajem korisnika ćete duže zadržati na stranici, te time Googleu poslati jasan signal da je upravo vaša web stranica pun pogodak za potencijalne klijente. Prije nego pripremite sadržaj, istražite što se trenutno već nalazi na prvoj stranici pod izabranim ključnim riječima, te napišite sadržaj koji će biti zanimljiviji i korisniji od postojećih poveznica.
    • Uredite barem osnovne tehničke stvari
      Ako na web stranici uredite osnovne, ali ipak najvažnije elemente, već ste puno napravili. Koristite ključne riječi u naslovu, u H1 oznaci, u sadržaju i u URL adresi. Tako će Googleu biti jasnije pod kojim ključnim riječima treba prikazati vašu web stranicu.
  • Off-site SEO optimizacija web stranice – pridobijte kvalitetne poveznice
    Odličnim sadržajem sigurno ćete uspjeti dobiti i poveznice sa srodnih web stranica. Provjerite također i vaše postojeće promocije, te uključite poveznice do vaših stranica kako biste privukli promet, te posljedično poboljšali i svoju poziciju na Googleu. Kvalitetna poveznica je ona koja dolazi s web stranice s kvalitetnim sadržajem, sa snažnim povratnim poveznicama, te koja je ujedno sadržajno povezana s vašim proizvodima i uslugama. Off-site SEO optimizacija jako je važna, jer svaki link Google shvaća kao glas (ili kao Like na Facebooku).
  • Podesite Google Search Console
    Ako ćete koristiti Google Search Consloe, Google će vas u slučaju pogrešaka ili većih poteškoća o njima obavijestiti, te ćete brže moći reagirati na probleme. Isto tako, u Google Search Console možete pratiti ključne riječi pod kojima se vaša web stranica prikazuje.
   
Google optimizacija i najčešće pogreške

Google optimizacija i najčešće pogreške


  • Loš odabir pogrešnih ključnih riječi
    Pravilni izbor ključnih riječi osnova je za uspjeh optimizacije. Pri izboru ključnih riječi obratite pozornost na to da riječ ima dovoljno pretraživanja, da je dovoljno dobro povezana s vašim proizvodima/uslugama, te da možete pripremiti takav sadržaj koji će odgovoriti na sva važna pitanja koja će potencijalni klijent koji posjeti vašu stranicu imati.
  • Manjkav ili neodgovarajući sadržaj
    Web stranica bez sadržaja ili s neodgovarajućim sadržajem ne može dospjeti visoko na Googleu, čak ni kada je tehnički dobro napravljena.
  • Promjena URL adresa
    Vaša web stranica već se prikazuje na Googleu. Kada budete mijenjali URL adresu, pobrinite se i za preusmjeravanje 301, jer će jedino tako Google vrijednost vašeg starog URL-a pripisati novoj URL adresi. Pravilno uređivanje preusmjeravanja još je važnije pri prijelazu na novu domenu ili novu web stranicu, jer se tada najčešće promijeni struktura, a posljedično i većina URL adresa.
  • Neunikatni, kopirani sadržaj
    Ako ste sadržaj samo kopirali s drugih stranica, učinili ste si medvjeđu uslugu. Ako imate autore koji pišu tekstove za vašu web stranicu, svakako provjerite originalnost sadržaja.
  • Stranice neprilagođene za mobitele
    Ako vaša stranica nije prilagođena za mobilne uređaje, to je isto kao da nije prilagođena ni za računala. Broj posjeta putem mobilnih telefona na većini stranica već premašuje broj posjeta s prijenosnih i stolnih računala.
Google optimizacija i najčešće pogreške

tehnička ili onsite optimizacija web stranice

Tehnička ili on-site SEO optimizacija


Mi ćemo urediti i najsitnije detalje tehničke optimizacije, a vaša će stranica zbog toga biti bolje uvrštena pod brojnim ključnim riječima. Generalno, tehnička optimizacija web stranice uključuje:
  • uključivanje ključnih riječi iz analize u strukturu web stranice,
  • uređivanje meta podataka na vašoj web stranici,
  • uređivanje drugih osnovnih tehničkih karakteristika (h1, h2, slike i alt oznake...)
  • uređivanje naprednih tehničkih stvari (Rich snippets, next/prev…)
  • podešavanje Google Search Console, Google Analytics…
  • praćenje i uklanjanje 404 pogrešaka

Sadržajna SEO optimizacija podrazumijeva prilagođavanje vaših sadržaja. U određenim slučajevima neke je sadržaje potrebno napisati ponovo, kako bismo na vašu web stranicu doveli što više potencijalnih kupaca. Priprema novih sadržaja obično se realizira tako da vam mi pripremimo detaljne upute što i kako treba napisati da bi se sadržaj svidio kako Googleu tako i vašim potencijalnim kupcima koji će određenu stranicu posjetiti.

Za sadržajnu optimizaciju vaše stranice mogu se pobrinuti i naši autori, ako područje u pitanju nije previše specifično.
 

Analiza ključnih riječi


Google optimizacija temelji se na traženju po riječima, pa stoga analiza ključnih riječi mora biti prvi korak prema uspješnoj optimizaciji. Pomoću različitih alata, pronaći ćemo što više različitih ključnih riječi koje su važne za vaš posao, te izdvojiti one koje:
  • vaši potencijalni klijenti traže na Googleu,
  • su izravno povezane s vašim proizvodima, odnosno uslugama.
Pored analize ključnih riječi, provest ćemo i detaljnu analizu trenutnog stanja, imajući u vidu kako on-site tako i off-site optimizaciju.

Kao zanimljivost, pogledajte najposjećenije web stranice.


Off site optimizacija web stranice za Google


Nakon realizacije tehničke i sadržajne optimizacije, vaša stranica treba što kvalitetnije poveznice, kako bismo je mogli staviti među zvijezde.

Mi surađujemo s većinom najvećih slovenskih portala. Neke od njih možete pronaći u našim referencama. Isto tako, povezani smo s brojnim poznatim blogerima. Upravo zato vam osim poveznice na vašu stranicu također možemo dovesti posjetitelje sa sadržajno povezanih portala i dobro posjećenih blogova koji su povezani s vašom djelatnosti.
 
I vi želite povećati posjećenost i prodaju na vašoj stranici? Kontaktirajte nas!
 
offsite optimizacija web stranice

Nekoliko naših referenci:


 
A1
A1
 
Špica
Špica
 
Gerard
Gerard
 
Coris
Coris

Želite pogledati više referenci? Kliknite ovdje >


Izjava zadovoljne stranke

S ekipom iz Dominatusa poslujemo već više od četiri godine, na SEO optimizaciji web stranice Malinca. Njihovim radom i odazivom izuzetno smo zadovoljni. Rezultati, odnosno naše pozicije na Googleu su se poboljšali, a isto tako raste i promet iz organskog pretraživanja. Zajedno s njima rješavali smo i sve izazove koje smo imali u poslovanju – uređivanje preusmjeravanja radi isključenja proizvoda iz ponude, čuvanje Google pozicija radi promjene opisa proizvoda.
Nastja Kramer, Malinca d.o.o.

Izjava zadovoljne stranke

Kada nam je njihova "konkurencija" uspješno izbrisala web stranicu s Googleovog indeksa, te smo tako potpuno izgubili sve organske posjete, obratili smo se Dominatusu. Kada su nam izbrisali cca. 240.000 slabih linkova, naša se stranica pojavila na prvoj stranici Googlea. SEO optimizacija web stranice bila nam je izuzetno važna, pa nam zato rade SEO, ali i SEM i UX, čime smo vrlo zadovoljni.
Damjan Tomič, AB1 d.o.o.

Izjava zadovoljne stranke

Suradnja s tvrtkom Dominatus na vrlo je visokom nivou. Znanje, komunikacija, točnost, poštivanje vremenskih rokova i vrlo dobri, mjerljivi rezultati ključni su razlozi zbog kojih smo ostvarili uspješnu i dobru suradnju. Dominatus mogu snažno preporučiti svima koji žele suvremeno, uspješno oglašavanje i svjesni su važnosti vrhunskog oglašavanja na mreži.
Ines Bule, voditelj marketinga, Skijalište KOPE

Izjava zadovoljne stranke

Jedini su koje smo za pomoć pri Google i SEO na enaA.com na suradnju pozvali i drugi put, treći put... Iako se pravila u svijetu digitalnog marketinga mijenjaju bez najava ili pojašnjenja, oni su uvijek s jasnom usmjerenošću na poboljšavanje prodajnih rezultata uspijevali održati korak i ponuditi prave odgovore i rješenja.
Aljoša Domijan, Gambit trade - enaA.com

Izjava zadovoljne stranke

S tvrtkom Dominatus smo na području Google optimizacije mrežnih stranica surađivali više od tri godine. Suradnja je uvijek bila vrlo korektna. Cijenio sam njihov brzi odaziv, stručnost i usmjerenost na rezultate koje su realizacijom posla postigli.
Radoš Skrt, Studio Moderna d.o.o.

Izjava zadovoljne stranke

S Dominatusom surađujemo već niz godina. Pomogli su nam pri određivanju ključnih pokazatelja uspješnosti, novinare dodatno educirali o pisanju na mreži, programere i ostalu tehničku ekipu vodili kod korisnih nadogradnji... kako na području optimizacije sadržaja, samog poslovanja, kao i u boljem poznavanju cjelokupnog digitalnog marketinga. Oni nam nisu samo vanjski suradnici, nego i povjerenja vrijedni partneri i kolege.
Aleš Cipot, Adria Media d.o.o.

I vi želite povećati uspješnost svojih projekata?

Osnovni podaci:
Polja označena s (*) su obvezna.
U čemu vam treba naša pomoć?*
Koje su vaše želje?*
Pošalji upit >