Studija primjera:
Libelagroup

Izrada nove mrežne stranice libelagroup.si nije donijela samo profesionalni izgled, nego je također koristila pri optimizaciji.




 

O naručitelju Libelagroup

Mrežna stranica je u osnovi već bila postavljena na Wordpress platformi. Nama su se obratili s željom da se mrežna stranica optimizira, budući da im Google oglašavanje nije donosilo željene rezultate. Kratkim pregledom stare mrežne stranice ustanovili smo da je problem u nepreglednosti ponude oglašavanih podstranica, te smo odlučili da prije daljnjeg oglašavanja poboljšamo korisničko iskustvo.


1. grupa promjena– raspodjela usluga na pojedine podstranice


Na Libelagroup su sve proizvode imali predstavljene na jednoj jedinoj stranici. Oni koji bi došli na tu stranicu trebali su nekoliko minuta da između svih mogućnosti pronađu točno ono što im je aktualno. Ako je netko došao na stranicu tako što mu se prikazao oglas pri pretraživanju ključne riječi »fasade«, imao je ispred fasada detaljno opisano više od 10 drugih usluga, zato bi tu stranicu vrlo brzo napustio i ne bi obavio željenu aktivnost, tj. poslao upit ili nazvao.

Zato je predstavljanje svake pojedine djelatnosti na posebnoj podstranici bio prvi zadatak obnove, te smo to realizirali prije nego što smo se latili bilo kakvog oglašavanja ove mrežne stranice.



Prije:

Prije prenove web stranice Libelagroup.si

Nakon:

Poslije prenove web stranice Libelagroup.si

2. grupa promjena – sadržajna nadopuna


Raspodjelom na više različitih podstranica dobili smo također i više prostora za detaljniji opis svake pojedine usluge. Da bi efekt te raspodjele bio čim bolji, na više smo različitih dijelova sadržaja dodali i različite pozive za slanje upita, odnosno call to action gumbe.

Rezultat tih promjena bio je vidljiv praktično odmah, jer su odmah po objavi počeli pristizati prvi upiti. To je bila posljedica boljeg korisničkog iskustva, boljih pozicija koje smo dosegli optimizacijom mrežne stranice, te upita koje su dobivali preko Google AdWords oglašavanja.


Dominatus dizajn - Libelagroup

3. grupa promjena– obnova grafičkog oblikovanja


Kasnije, nakon što je stranica već nekoliko mjeseci odlično funkcionirala, zajedno s naručiteljem odlučili smo se i za stilsku obnovu mrežne stranice, budući da je stara bila već prilično zastarjela. Time smo htjeli postići da profesionalni izgled web stranice još više istakne profesionalnost i estetiku njihovih usluga.

Izazovi:
Stare mrežne stranice nismo radili mi, zato je jedan od izazova bilo preuzimanje koda kojega je razvio netko drugi. Istovremeno, želja naručitelja bila je zadržati strukturu mrežne stranice i novi izgled postaviti na isti okvir.

Rezultati:
  • Google AdWords oglašavanje sada djeluje i donosi nove poslove,
  • stranica se pozicionira više na Googleu (djelomično radi optimizacije, s prelazom na https i poboljšanjem UX, na prvu su stranicu dospjele i neke vrlo konkurentne ključne riječi, s kojima su ranije bili pozicionirani na 3. ili 4. stranici),,
  • mrežna stranica radi brže,
  • ...

I vi želite povećati uspješnost svojih projekata?

Osnovni podaci:
Polja označena s (*) su obvezna.
U čemu vam treba naša pomoć?*
Koje su vaše želje?*
Pošalji upit >