Zašto mi treba analiza?
Broj mjesečnih pretraživanja ključnih riječi govori nam na koje se među njima trebamo usredotočiti. |
Ocijenit ćemo za koliko možemo povećati posjećenost i prodaju na vašoj web stranici. |
Kroz analizu, vas i vašu web stranicu upoznat ćemo i prije sastanka, te ćemo na sastanku već biti vrlo konkretni. |
Prema analizi možemo odrediti što je sve već učinjeno, a što NIJE. |
Analiza web stranice prvi je korak prema uspješnoj optimizaciji vaše web stranice. Pomoću različitih alata potražit ćemo što veći broj ključnih riječi koje su najvažnije za vaš posao i s kojima jednostavno morate biti ispred konkurencije. Osim analize ključnih riječi, napravit ćemo i podrobnu analizu web stranice, pri čemu ćemo pregledati cijelu strukturu vaše stranice i pripremiti dokument/skicu kako i što je potrebno urediti na vašoj stranici.
Kliknite ovdje i kontaktirajte nas za analizu > |
|
Analiza web stranice
|
Izvještaj o tehničkoj analizi web stranice:
2.1 Naslovi stranice – title tag
Naslov web stranice jedan je od najvažnijih čimbenika za visoko uvrštenje stranice pod određenom ključnom riječi. Zato je važno imati unikatne naslove, koji će sadržati i one ključne riječi koje se traže i koje su primjerene – jer ih traže vaši potencijalni kupci. Potrebno je paziti i na adekvatnu dužinu. Trenutno stanje: Web stranice imaju unikatne naslove, ali se u njima ne nalazi najoptimalnija ključna riječ. 2.2 Opis web stranice za tražilice – meta desc tag Meta opis stranice je ono što korisnik vidi kao opis na Googleu i na drugim tražilicama. On stoga mora biti što bolji u marketinškom smislu, da korisnik između svih mogućnosti odabere upravo vašu poveznicu. Treba paziti i na adekvatnu dužinu, jer će u protivnom tražilice vaš tekst skratiti. Trenutno stanje: Djelomično uređeno. Stranice doista imaju meta opise, ali oni nisu najoptimalniji. Osim toga, 87 meta opisa je duplicirano. Prva stranica recimo u opisu ima samo riječ <meta name="description" content="trgovina"/>, što je loše i potrebno je popraviti. 6. Not found (404) stranica Korisniku je potrebno ponuditi određene alternativne mogućnosti, te mu javiti da stranica više ne postoji. Stranica 404 mora biti slična prvoj stranici, te na njoj mora jasno pisati nešto ovako: »Stranica koju tražite ne postoji, ali možete pregledati našu ostalu ponudu.« (vrlo očitim fontom). Stranica 404 namijenjena je upravo tomu da, ako stranica ne postoji, korisniku prikažemo poruku 404 i tražilicama damo status 404. Dakle, sve nepostojeće stranice moraju vratiti status 404. Trenutno stanje: Popraviti. Budući da se ovdje radi o zabavnoj tematici, i stranica 404 mora biti zabavna. Gornji izvještaj (samo mali dio cjelokupne analize) može poslužiti kao primjer što otprilike možete očekivati pri analizi vaše web stranice. Budući da je svaka web stranica specifična, analiza web stranice najčešće je mnogo opsežnija, možete očekivati čak i 10 stranica tehničkih i sadržajnih poboljšanja. Ako na vašoj stranici nisu ispoštovana pravila dobre prakse, izvještaj će biti i bitno opsežniji. Analiza web stranice osnova je za kasniju optimizaciju, jer tijekom analize zajedno s vama tražimo najprimjerenije ključne riječi za optimizaciju i pokušavamo predvidjeti koliko će posla biti potrebno da vaša stranica dospije na 1. stranicu Googlea pod izabranom ključnom riječi. |
Izvještaj o analizi ključnih riječi:
Prikazani primjer samo je izvadak iz analize ključnih riječi. Broj ključnih riječi koje ćemo analizom obuhvatiti ovisi prije svega o obimu ponude na vašoj web stranici. Kod usko usmjerenih web stranica, u analizu se uključi nekoliko desetaka različitih ključnih riječi, a kod stranica s vrlo širokim izborom proizvoda ili usluga broj ključnih riječi obično je oko sto. |