O naručitelju Hiša zdravjaNaručitelj je imao već postavljenu mrežnu stranicu, ali nam se obratio sa željom da mu napravimo novu stranicu, koja neće biti samo vizualno dorađenija nego će također biti ugodnija za korisnike, sigurnija, te je želio obnovom mrežne stranice optimizirati poslovne procese u pozadini. Grafičko oblikovanje mrežne straniceDizajner je grafički oblikovao mrežnu stranicu tako da je ona slijedila viziju tvrtke i želje naručitelja. Osim toga, nije zaboravio na korisničko iskustvo (UX), te je proučio naručiteljevu djelatnost i pokušao urediti mrežnu stranicu tako da za krajnjeg korisnika ona bude što jednostavnija i da mu omogući više nego prije. Također, napravili smo responzivni dizajn, što je korisniku omogućilo jednostavan pregled mrežne trgovine neovisno o tome kojim uređajem joj pristupa. Prilagođena mrežna stranica doprinosi također organskoj optimizaciji pozicija, jer Google daje prednost onim stranicama koje su bolje prilagođene mobilnim telefonima i tabletima. Izrađeno je i nekoliko prodajnih elemenata, kao što je skočni prozor, odnosno takozvani pop-up, predstavljanje akcija … Zbog toga je prikazivanje svake pojedinačne djelatnosti na zasebnoj podstranici bio glavni zadatak obnove, te smo to realizirali prije nego što smo se upustili u bilo kakvo oglašavanje ove stranice.
Važnost odabira kategorija proizvodaRanija mrežna stranica imala je nejasno odijeljene kategorije proizvoda, te smo zato zajedno s naručiteljem pokušali odrediti prave kategorije proizvoda i na taj način što više poboljšati korisničko iskustvo na mrežnoj stranici. Preglednije kategorije su nam kasnije bile bolje polazište za rad na optimizaciji mrežne stranice (SEO). Osim toga, dosta se vremena posvetilo odabiru ispravnih USP-ova (eng. unique selling propositions), koji ističu pogodnosti koje naručitelj nudi i predstavljaju ih korisniku kada se odluči za kupnju. Sadržajni dodatakOsim mrežne trgovine, napravili smo i posebnu mrežnu stranicu za blog, gdje naručitelj jednostavno može objavljivati aktualne novosti i stručne članke. Pomoću bloga željeli smo doprinijeti »širini« posjeta, što znači da njime pridobijemo korisnike koji nisu toliko daleko u procesu kupnje da zaista nešto kupe. Pomoću blogova naručitelj korisnike educira i upoznaje ih s proizvodima, te ih pri tome potiče na kupnju. Dodana vrijednost projektaNaručitelj je ovom mrežnom stranicom optimizirao svoje poslovne procese tako da ima mogućnost pregleda svih online kupnji u obliku mjesečnog izvještaja. Omogućava mu i neke automatske postavke, kao što su aktiviranje popusta na sve proizvode ili na određene marke, besplatna poštarina itd. Nipošto ne smijemo zanemariti činjenicu da smo pravilnim preusmjeravanjima URL-ova sa stare mrežne stranice na novu stranicu zadržali preglede i pozicije stranice na razini koju je imala ranije, te uspješno izbjegli pogreške 404. |