|
Digitalni marketingKrenite s digitalnim marketingom već danas, sutra možda već bude prekasno.
Vaša web stranica je vizualno dovršena, u ponudi imate odlične proizvode, no ipak niste zadovoljni prodajom, ili uopće nemate prodaje preko interneta? To je znak da je potrebno početi ulagati u digitalni marketing. Kako s tim krenuti, odnosno koje su vam mogućnosti digitalnog marketinga dostupne?
Izbor oglasnog kanala odluka je koju ćete donijeti ovisno o vašoj djelatnosti i ciljanoj skupini. U digitalni marketing spadaju:
|
|
Koju vrstu digitalnog marketinga odabrati? Prije donošenja odluke, nipošto nemojte zaboraviti na postavljene ciljeve koje želite ostvariti izabranim kanalom, jer ćete samo tako doseći željene rezultate digitalnog marketinga. Digitalno oglašavanje preko Facebooka i Google Ads naša je specijalnost. Facebook je društvena mreža koja vam omogućava oglašavanje putem organskih objava na Facebook profilu tvrtke, ili preko plaćenih oglasa kojima jednostavno možete targetirati određene ciljne skupine obzirom na starost, spol, lokaciju i interese. Pored toga, možete se odlučiti i za remarketing, dinamični remarketing, custom audience i lookalike audience, preko tekstualnih oglasa, videa, vrtuljaka (eng. carousel) … Možete se odlučiti za oglašavanje preko Google Ads (SEM) ili, po starinski, preko Google AdWords, koji vam omogućava ne samo oglašavanje u pretraživačkom i prikaznom okružju, nego i video oglašavanje, oglašavanje unutar mobilnih aplikacija, remarketing, dinamični remarketing, custom audience …
Ako vam gore nabrojani izrazi nisu poznati, možda želite nešto o njima naučiti? Pošaljite nam upit i s veseljem ćemo pronaći rješenje za vaše probleme. Vaša ideja naš je izazov! |
|