Naša rast

Još uvijek mlad, ali vrlo iskusan tim internetskih stručnjaka. Naša vizija i misija je da tvrtke s perspektivnim idejama i proizvodima predstavimo što široj publici na izuzetno konkurentnom internetskom tržištu.

Pozitivnom energijom i entuzijazmom stvaramo novi i ljepši svijet za sve koji imaju povjerenja u naše usluge.

Vjerujemo u iskren odnos prema suradnicima i klijentima. Uvjereni smo da je ulaganje u međusobno povjerenje najveća vrijednost, kao i u to da je za najbolji učinak na internetskom tržištu koje se izuzetno brzo mijenja potrebno stalno nadograđivanje znanja.


Dominatus tim

2018


  • Tvrtka nastavlja s brzim rastom, kako po prihodima tako i po povjerenju klijenata. Kao jedan od najprepoznatljivijih startupa, pridružila nam se tvrtka Solvera Lynx.
  • I dalje se trudimo biti prisutni na svim pojedinim događanjima u oglašivačkoj industriji u Sloveniji i u inozemstvu. Tako smo i ove godine posjetili SOF, SEMPL, WEBSI, DIGGIT, NETFORK AKADEMIJU. Bili smo u stručnim žirijima pri izboru internetskih nagrada WEBSI i predavali na brojnim edukacijama (OpenIT, Marketing magazin, RIC Bela krajina), te organizirali GDPR radionice na Fakultetu za management i pravo MLC.
  • Vlasnici i dalje sudjeluju na CEED-u, gdje kroz sudjelovanje u brojnim edukacijama i druženje s drugim tvrtkama stičemo brojna nova znanja i svježe poglede.
  • Sticanje znanja iz knjiga, s foruma, blogova i raznih edukacija dodatno nadograđujemo time što za suradnju pridobivamo brojne stručnjake i uvodimo redovne interne edukacije za sadržajni marketing, optimizaciju mrežnih stranica, Google AdWords oglašavanje. To se pokazalo kao odlična investicija, jer postojeće znanje povezujemo sa znanjem i izazovima drugih tvrtki.
  • Unatoč rastu, ostali smo usredotočeni na to da se svi naši zaposlenici i klijenti osjećaju ugodno. Zato organiziramo redovita druženja prigodom rođendanskih zabava i povremenim team building aktivnostima. Ljetos smo se tako odazvali pozivu naših klijenata (Altitude Activities) na canyoning. Ako nam tijekom ljeta ne uspije organizirati svakogodišnji piknik, onda se s našim klijentima podružimo na zabavi krajem godine.
  • Pridružili su nam se Jan, Marko i Klaudija.

2017


  • Uroš je sudjelovao na Marketing festivalu koji se održao u Pragu u Češkoj.
  • Uroš i Jure postali su stalni sudionici CEED-a.
  • Budući da smo svjesni koliko je suradnja s poslovnim partnerima važna, svake godine organiziramo piknik.
  • U srpnju nam se pridružila Špela.
  • U srpnju smo prodali sve što se tiče edukacija pod brandom E-doktrina. U rujnu i poduzeće Ambo storitve d.o.o.
  • Također, uz zdravi međusobni natjecateljski duh povećavamo svoju učinkovitost.
  • Pridobili smo još jednog većeg klijenta, Hotel Marita iz Portoroža.
  • Za još bolju motiviranost i učinkovitost zaposlenika, od ove godine nadalje veći naglasak stavljamo na višednevne team building aktivnosti i međusobno druženje, organizirali smo također i višednevni (radni) odmor u Puli.
  • Uroš i dalje prati događaje SOF, SEMPL, WEBSI (na WEBSI je također i u stručnom žiriju od 2013.), DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA (na NETFORK AKADEMIJI od 2013. nadalje također i predaje).
  • Godinu smo zaključili s 379.561 € prihoda.

2016


  • Na prelazak u još veći ured "prisilila" su nas dva dodatna suradnika.
  • Teambuilding postaje naša konstanta.
  • Svjesni smo važnosti dobrih odnosa s klijentima, zato smo organizirali zajednički piknik.
  • Strankom nam je postalo i osiguranje Coris, te proizvođač piva Brewiks i prodavaonica craft piva Že v redu Primož.
  • Uroš prati događaje SOF, SEMPL, WEBSI (na WEBSI je također i u stručnom žiriju od 2013.), DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA (na NETFORK AKADEMIJI od 2013. nadalje također i predaje).
  • Google je pozvao Juru i Uroša na Google Partners seminar u Grčkoj.
  • Realizirali smo znatno više web stranica i trgovina, te upravljamo većim brojem Google AdWords kampanja, a godinu smo zaključili s rekordnih 277.538 €.

2015


  • Zbog znatno većeg obima posla, poslovni smo prostor proširili za još jedan dodatni ured.
  • Uroš je i ove godine sudjelovao na događajima SOF, SEMPL, WEBSI (na WEBSI je također i u stručnom žiriju od 2013.), DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA (na NETFORK AKADEMIJI od 2013. nadalje također i predaje), te predaje na praktično svim seminarima na temu optimizacije, skoro bez iznimke.
  • Uroš je sudjelovao i na Marketinškom festivalu u Brnu.
  • Nakon 6. godina konačno smo dobili svoj CGP – postolar je konačno dobio dobre cipele.
  • U lipnju smo organizirali piknik druženje s klijentima i poslovnim partnerima.
  • U 2015. smo proširili opseg poslovanja i na veće naručitelje, koji rade na međunarodnom tržištu. Među najistaknutijima su Loccitane i Thermana Laško.
  • Ni na team building događajima natjecateljskog duha među suradnicima nije manjkalo, za što nam se idealnim činio bowling.
  • U lipnju nam se pridružio Dario.
  • Google sve češće mijenja svoj algoritam, ali iskusna ekipa SEO stručnjaka te promjene uspješno prati, te neprestano uči, što se odrazilo i na velikom povećanju godišnjih prihoda. Godinu smo po prvi put zaključili s prihodima većim od 200.000 €, točnije 237.092 €.
  • O nama je pisao Zurnal24.

2014


  • Vlasnike Dominatus d.o.o. kao stručnjake su prepoznali iz časopisa Računalniške novice, te ih zato pozvali da redovito surađuju člancima sa savjetima.
  • Uroš i dalje sudjeluje na događajima SOF, SEMPL, WEBSI (na WEBSI je također i u stručnom žiriju od 2013.), DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA (na NETFORK AKADEMIJI od 2013. nadalje također i predaje), te predaje na većem broju različitih seminara, čime dobiva na svojoj kredibilnosti.
  • S konkurencijom redovito razmjenjujemo mišljenja, s njima smo išli i na zajednički izlet.
  • Organizirali smo prvi piknik za klijente i poslovne partnere, od kojih su mnogi postali i naši prijatelji.
  • Krajem godine našim je klijentom postao Simobil, današnji A1.
  • Na kraju godine uspješnim se pokazalo rješavanje promjene Google algoritma, te smo godinu zaključili s 150.515 € prihoda.

2013


  • U siječnju nam se pridružio Rok.
  • 22.05.2013. Googleov update Penguin 2.0 stvorio je ogromne poteškoće, koje smo uspješno riješili, te nakon tog događaja na minimum smanjili moguće buduće poteškoće, budući da smo za tu svrhu kupili veći broj internetskih alata.
  • Počeli smo s redovitim objavljivanjem članaka na mrežnom portalu EnaA.com..
  • Nastavljamo s predavanjima u suorganizaciji s Nasvet.com.
  • Uroš je opet sudjelovao na događajima SOF, SEMPL, WEBSI (na WEBSI je također i u stručnom žiriju od 2013.), DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA (na NETFORK AKADEMIJI od 2013. nadalje također i predaje).
  • Novogodišnja večera je i ove godine bila ugodno druženje s našim klijentima i poslovnim partnerima..
  • Zbog Penguina ova je godina bila malo slabija, ostvareno je 128.994 € godišnjeg prihoda.

2012


  • Zajedno s Nokijom smo Spletni-slovar.com prenijeli i na Symbian. Odlična mobilna aplikacija se brzo primila među korisnicima Nokije, ali je nakon 3 mjeseca na žalost prestala s radom.
  • Uroš i dalje ostaje vjeran najvažnijim marketinškim festivalima u našoj zemlji SOF, SEMPL, WEBSI, DIGGIT, Netfork akademija, Nasvet, te je suorganizator većeg broja seminara na temu optimizacije web stranica, Google oglašavanja, korisničkog iskustva i content marketinga.
  • U partnerstvu s tvrtkom Legat consultor d.o.o. ulazimo na hrvatsko tržište (pokretanje mrežnog poslovnog imenika Republike Hrvatske – https://www.epirh.com/)
  • Pridobili smo cca. 30 novih klijenata za SEO i SEM, te smo po prvi put ponudili i oglašavanje na FB.
  • Klijentima su nam postala još dva veća i poznata portala, 1nadan.si i enaA.com.
  • I ove smo se godine s našim strankama i poslovnim partnerima družili na zajedničkoj novogodišnjoj večeri.
  • S našim timom uspjeli smo ostvariti 158.732 € godišnjih prihoda, zahvaljujući novim klijentima i zavidnim rezultatima s optimizacijom web stranica.

2011


  • Uroš Okorn postaje sve poznatiji, zato sve češće predaje na seminarima o optimizaciji web stranica. Već treću godinu uzastopce Uroš sudjeluje na događajima SOF, SEMPL, WEBSI, DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA.
  • Izradili smo i nekoliko velikih web trgovina, a u području SEO imamo sve više klijenata, s kojima većinom uspješno surađujemo i danas.
  • I ove godine organizirali smo zajedničku novogodišnju večeru za naše klijente i poslovne partnere, jer nam je dobar odnos s klijentima izuzetno važan.
  • Organizirali smo seminar na temu optimizacije web stranica.
  • Klijentom nam je postala tvrtka Studio Moderna.
  • Dobili smo prvog klijenta za Google AdWords, za njih radimo Search i Remarketing na Displayu.
  • Uroš i Jure u ožujku 2011. kupuju polovicu tvrtke Ambo storitve d.o.o., koja se bavi mrežnom prodajom karnevalskih kostima, donjeg rublja i sex shop proizvoda.
  • Tim suradnika bio je isti kao prethodne godine, ali smo svejedno uspjeli ostvariti povećanje prihoda na 120.886 €.
  • Web časopis Finance je i ove godine pisao o nama: Članak 1 in še članak 2.

2010


  • Selidba u ured u Brezovici, gdje još uvijek radimo.
  • Uroš je sudjelovao na događajima SOF, SEMPL, WEBSI, DIGGIT.
  • Pridobili smo nekoliko većih redovnih klijenata za SEO, a s nekima od njih surađujemo i danas.
  • Našu uspješnost prepoznao je financijski časopis Finance.
  • Uroš je održao prvo redovno predavanje na temu optimizacije web stranica, u suradnji s tvrtkom Nasvet.com. Predavao je također i na Fakultetu za medije (FAME).
  • U travnju nam se pridružio Gregor, a u kolovozu i Tina.
  • Prije nove godine opet smo se družili s našim poslovnim partnerima i strankama na zajedničkoj večeri.
  • Širi se i tim vanjskih suradnika, s kojima smo uspjeli ostvariti 87.032 € godišnjih prihoda.
  • Mrežni časopis Finance o nama je objavio članke: Članak 1, Članak 2, Članak 3.

2009


  • Početak samostalnog puta u stanu.
  • Prva zarada na vlastitim domenama (www.spletne-igre.si, www.spletni-slovar.com ...), put za uspjeh bio je utrt i prije početka poslovanja.
  • Prve redovne prihode osiguralo je i prevođenje, lektoriranje i edukacija.
  • Uroš i Jure dobivaju prva tri redovna klijenta za optimizaciju web stranica i korisničkog iskustva.
  • Budući da znamo koliko su nam naše stranke važne, već prve godine organiziramo zajedničku novogodišnju večeru.
  • Uroš je sudjelovao na događajima SOF, SEMPL.
  • U prvoj godini poslovanja (zadnji 5 mjeseci), odnosno u dobrih 6 mjeseci, ostvareno je 19.199 € prihoda.


Vlasnik



Uroš okorn i Jure Adlešič
Jure Adlešič
  • 2006 – 2008 => radio u Apridesol d.o.o., gdje je skrbio za razvoj aplikacija za nadgledanje aktivnosti u pozivnom centru, zadužen za postavljanje i održavanje pozivnih centara na komunikacijskom sustavu Avaya
  • 2006 => u slobodno vrijeme započeo je s razvijanjem mrežnog rječnika – spletni-slovar.com (razlog za razvijanje bilo je prije svega to što na internetu još nije postojao pravi mrežni rječnik)
  • pri razvoju mrežnog rječnika napravio je pogrešku, iz koje je puno naučio
    (pogreška je bila u tome da je počeo samo sa slovenskim, a tek kasnije je dodavao i druge jezike. Pogreška koja mu je u budućnosti donijela mnogo uspjeha, jer je ni na jednom drugom projektu više nikad nije ponovio)
  • 2008–2009 => programer u tvrtki Megaklik d.o.o. (bolha.com)
    (već u Bolhi surađivao je s Urošem na razvoju portala bolha.com i njuškalo.hr)
  • u obiteljskim genima imao je, odnosno ima u krvi, to da će jednog dana imati svoje poduzeće, zato je već u vrijeme dok je bio u Bolhi razmišljao o tome što bi započeo, te se počeo dogovarati s Urošom i još dvojicom marketinških stručnjaka iz Bolhe da bi krenuli sa svojim biznisom, međutim zaglavili su s poslovnim planom sve četvorice u tvrtki, zato se udružio samo s Urošom i nastala je tvrtka Dominatus d.o.o., koja je stvorena samo iz ideje u glavi, odnosno bez konkretnoga poslovnog plana.
Uroš Okorn
  • u studentskim danima (2002) praksu je obavio u tvrtki Celtic d.o.o, danas Spletna postaja d.o.o., s kojom i danas surađujemo
  • u tvrtki 4WEB d.o.o. (2003 - 2004) programirao je knjigovodstveni softver u Delphiju i izradio prve stranice u PHP-u, MySQL-u i HTML-u
  • 2005 – 2009 => IT direktor i voditelj razvoja u Bolha.com i Njuškalo.hr
  • 2007 => u Bolhi je dobio zadatak da vodi razvoj portala Bolha.com i Njuskalo.hr – kroz taj se zadatak prvi put susreo s marketingom, te je tada shvatio da je upravo marketing ono čime se želi baviti u budućnosti
  • 2007 => dobio je također i razvoj tražilice za Bolha.com i Njuškalo.hr, zato se je temeljito i podrobno upoznao s funkcioniranjem tražilica, te je već u roku jedne godine za obje web stranice razvio izvrsne tražilice
  • u Bolha d.o.o. bio je odgovoran i za nadogradnju funkcionalnosti web stranica
  • 2007–2013 => 2007–2013 => budući da ga je jako zanimao marketing, počeo se baviti s inbound marketingom preko tvrtke 3 ZAN d.o.o., te je odmah na početku počeo pridobivati klijente, prije svega za SEO
  • u osnovi se obrazovao za programera, ali kroz svoj posao shvatio je da ga najviše veseli internet marketing, jer je shvatio da ga najviše zanima ZAŠTO se nešto radi, a ne toliko KAKO (zašto nešto programiraš, a ne kako nešto programiraš), zato je uslijedilo osnivanje vlastite tvrtke.
  • oba su vrlo uspješni i na području predavanja na seminarima Nasvet, OpenIT i Marketing Magazin, te na drugim seminarima (predavanja na temu: optimizacija web stranica (SEO) i Google AdWords oglašavanje)
  • 2011–2017 => vlasnici poduzeća Ambo storitve d.o.o. (prodaja erotskih pomagala, donjeg rublja i karnevalskih kostima)

I vi želite povećati uspješnost svojih projekata?

Osnovni podaci:
Polja označena s (*) su obvezna.
U čemu vam treba naša pomoć?*
Koje su vaše želje?*
Pošalji upit >