Google AdWords oglašavanje


U pretraživačkoj (search) i prikazivačkoj (display) mreži, na Youtubeu, u Gmailu i na brojnim drugim partnerskim mjestima, čekaju vaši budući klijenti.

Google oglašavanje uvijek započinjemo tako da najprije zajedno s klijentom odredimo ciljeve koje želimo određenim pristupom postići, te potom te ciljeve implementiramo na mrežnoj stranici, tako da u svakom trenutku bude jasno jesmo li ih postigli i koliko nam još nedostaje. Kasnijom optimizacijom kampanje u većini slučajeva postavljene ciljeve i premašimo!

Google Ads oglašavanje (adwords)

Četiri razloga zašto odabrati Google oglašavanje



Jer vaši potencijalni klijenti već traže proizvode koje vi nudite. Ne bojite li se da će poslove umjesto vas dobiti vaša konkurencija?

Jer plaćate samo onda kada netko želi posjetiti vašu stranicu, tj. kada klikne na oglas.

Jer lako možete izmjeriti sve troškove i prihode.

Jednostavno, zato što se isplati!

Izjave zadovoljne stranke


Dominatus je naš višegodišnji partner za SEO i AdWords oglašavanje. Kroz sve to vrijeme pokazali su se kao pouzdan i učinkovit partner, koji ne spava i konstantno se prilagođava promjenama na vrlo živom tržištu internetskog oglašavanja i optimizacije.
Dino Ivan Tot, 1nadan.si
Stručnjaci iz tvrtke Dominatus d.o.o. su nam putem AdWords oglašavanja pridobili nove poslovne partnere te su nam u kriznim trenucima omogućili rast prihoda. Njihovo redovito praćenje i ažuriranje oglasnih kampanja smanjuje nam troškove oglašavanja. Odluka o suradnji s Dominatusovim stručnjacima bila je jedna od naših najboljih odluka u vrijeme gospodarske krize.
Blaž Udovč, Projekt varnost d.o.o.

Dizajniraš, platiš, zaradiš. To je uobičajeno pravilo pri naručivanju Google oglasa. Odlučili smo se da taj posao u naše ime radi tvrtka Dominatus d.o.o. A rezultat? Platiš i zaradiš, zaradiš, zaradiš. Zašto? Pitajte njih, rado će vam objasniti.
Matic Pošebal, Hutko d.o.o.

Oglašavanjem na Googleu brzo i povoljno do novih klijenata

Prvi korak za uspješno Google AdWords oglašavanje je analiza vaše djelatnosti i pravilno prepoznavanje navika vaših ciljanih kupaca. Oglašavanjem u pretraživačkoj mreži do kupaca dolazimo točno u trenutku kada oni traže vaše proizvode i usluge, dok s brojnim drugim mogućnostima koje Google nudi možete stvoriti nove potrebe, nove upite, veću prepoznatljivost vaše robne marke i dobiti nove kupce, koji će u trenutku kupnje vašu tvrtku već poznavati i u nju imati povjerenja.

Google Adwords oglašavanje

Želite također povećati prepoznatljivost vaše tvrtke, ili vaše proizvode i usluge postaviti na vrh tražilice Google? Zajedno to možemo efikasno realizirati, o čemu govore i izjave naših klijenata.



Česta pitanja

Na našem blogu, na stranici Računalniške novice i u brojnim drugim medijima napisali smo veliki broj članaka o Google AdWords oglašavanju. U nastavku možete pronaći najčešća i najvažnija pitanja:
Što je to oglašavanje u pretraživačkoj mreži, koje su druge mogućnosti?
Kolika je cijena Google oglašavanja po kliku na oglas?
Što je ocjena kvalitete, odnosno Quality Score?
Koja je razlika između Google AdWords oglašavanja i optimizacije web stranice?
Koliko košta vaša usluga?
Što se dogodi ako s vašom uslugom nisam zadovoljan?
Imam promotivni kod. Kako ga mogu iskoristiti?
Zašto se moji oglasi ne prikazuju?
Na kojem se mjestu prikazuje moj oglas?
Utječe li AdWords i na organske pozicije moje stranice?
Zašto za vođenje Google AdWords oglašavanja trebam vas?

Imate pitanje na koje nismo odgovorili? Pišite nam >

Studija primjera

Hypo Alpe Adria d.d.
S Hypo Alpe Adria d.d. (novo ime Addiko Bank) već neko vrijeme surađujemo na području Google AdWords oglašavanja. Kada su izrazili želju da bi htjeli povećati broj upita, došli smo na ideju da korisnicima omogućimo slanje zahtjeva za odobrenje kredita preko obrasca u mailu. GSP, odnosno Gmail Sponsored Promotions, je u tom trenutku bila jedna od najnovijih i pritom najslabije iskorištenih mogućnosti koje Google AdWords oglašavanje nudi. 

Ideja je postala projekt, a projekt je na kraju nadmašio sva očekivanja. Zbog uspješnosti, na službenom Googleovom blogu objavljena je studija ovog projekta: https://adwords-si.googleblog.com/2016/06/studija-primera-hypo-alpe-adria-bank-dd.html

Ciljevi na početku projekta: Realizacija:
Do novih upita za najviše 2,5€ po pridobivenom kontaktu
Cijena pri oglašavanju u pretraživačkoj mreži bila je sigurno niža, ali kod oglašavanja u Gmailu oglas se prikazuje korisnicima koji ne moraju nužno imati interesa za dotične usluge. Unatoč tomu, uspjeli smo doseći zadani cilj i premašiti ga, jer je po provedenoj akciji cijena oglašavanja bila znatno niža od predviđene, te smo za upite u prosjeku potrošili samo 1,59€.

63 % jeftinije od očekivanoga
Cijena klika do najviše 0,10€ po otvorenom mailu
Unatoč tomu što cijena klika nije najvažniji čimbenik za uspješnost kampanje, postavili smo si i taj cilj kao jedno od mjerila uspješnosti akcije. Budući da je ovo bila nova i do sada neiskorištena mogućnost za oglašavanje, oglašivača je bilo malo, a posljedično je i klik bio jeftiniji. Odličnom optimizacijom riječi, koju je popratio visoki stupanj otvaranja mailova, cijenu klika spustili smo na nevjerojatnih 0,05€ po otvorenom mailu.

50 % jeftinije od očekivanoga
Ostvariti 100.000 pregleda u samo nekoliko dana
S preko 150.000 pregleda i tu smo brojku bitno premašili, tako da nismo bili posve iznenađeni, ali zbog toga ne i manje veseli, kada su nas kontaktirali iz Googlea sa željom da priču o našem uspjehu objave na svojoj stranici.

50 % veći doseg od očekivanoga
Pregledajte cijelu studiju primjera >

I vi želite povećati uspješnost svojih projekata?

Osnovni podaci:
Polja označena s (*) su obvezna.
U čemu vam treba naša pomoć?*
Koje su vaše želje?*
Pošalji upit >