Optimizacija web stranice Malinca.si

Provjerite kako smo uređivanjem svih aspekata optimizacije povećali organsku posjećenost web stranice za nevjerojatnih 85%.




Optimizacija web stranice Malinca
Studija primejra - Optimizacija stranice Malinca.si

Svrha


Optimizacija web stranica je postupak kojim poboljšavamo uvrštavanje web stranice na Googleu. Budući da na prve rezultate na Googleu klikne znatno više posjetitelja nego na one pri dnu 1. stranice, a još manje ih ide na 2. stranicu, i u Malinca.si su shvatili vrijednost SEO optimizacije.

Tehnički i sadržajno smo uredili cijelu web stranicu, a poseban naglasak stavili smo na one ključne riječi koje su imale više pretraživanja i za koje pozicije nisu bile baš optimalne, premda su imale dobar prodajni potencijal (bile su izravno povezane sa sadržajem i proizvodima na web stranici)..

 

Ciljevi


  • poboljšati uvrštenost izabranih ključnih riječi na Google.si,
  • poboljšati uvrštenost svih ključnih riječi tehničkom i sadržajnom optimizacijom,
  • posljedično povećati organsku posjećenost s Google.si za barem 20%.

Postupak

  • Analiza web stranice
    Analizom web stranice pronašli smo veliki broj ključnih riječi pomoću kojih bi se mogla povećati prodaja na stranici. Za sve navedene riječi provjerili smo također i prosječan broj mjesečnih pretraživanja, te trenutno uvrštenje svake ključne riječi na Googleu. Tražili smo pogreške i moguća poboljšanja, što je također bila osnova za pripremu ponude i prijedloga optimizacije web stranice.
  • Tehnička optimizacija
    Najprimjerenije ključne riječi uključili smo u strukturu web stranice i uredili tehničke nedostatke, zajedno s programerom koji je uređivao njihovu web stranicu. Pored osnovnih stvari koje je potrebno urediti na svakoj web stranici (više o tome kojih 5 stvari je tu najvažnije možete pročitati na našem blogu), jedna od najvećih poteškoća bila je tipična Magento poteškoća – podvajanje sadržaja na različitim URL adresama, što smo riješili »canonical« naredbom. Svaka mrežna stranica s ovako opsežnim sadržajem ima također brojne 404 pogreške iz prošlosti, koje nastaju zbog promjene strukture web stranica, kod uklanjanja proizvoda itd. Jedan od većih izazova tehničke optimizacije stranice bilo je i uklanjanje takvih pogrešaka.
  • Sadržajna optimizacija
    Za razliku od većine drugih web stranica koje imamo priliku optimizirati, ova stranica je bila u sadržajnom pogledu znatno dorađenija od većine konkurentnih stranica, a i drugih web stranica. Vjerojatno jedini veći izazov bilo je to da odredimo pravu odredišnu stranicu za svaku određenu ključnu riječ. Na primjer, ako su na prvoj stranici Googlea rangirani samo članci, a proizvoda tamo nema, znatno ćete si olakšati posao ako sami optimizirate kvalitetan članak. Iz toga što Google prikazuje na prvoj stranici lako možete shvatiti što korisnik želi, koje informacije traži i na kojim se sadržajima zadrži duže vremena.
  • Offsite optimizacija
    Web stranica je bila aktivna već neko vrijeme prije nego što su se odlučili za optimizaciju. Zbog toga se offsite optimizacija radi brže nego u slučaju da se optimizira potpuno nova web stranica bez povratnih poveznica. Kod tako prepoznatljivih web stranica postoji i ogroman broj starih poveznica, koje lako možete iskoristiti za što bolju poziciju.

Nastja Kramer

Izjava zadovoljne stranke

S ekipom iz Dominatusa poslujemo već više od četiri godine, na području optimizacije web stranice Malinca. Njihovim radom i odazivom izuzetno smo zadovoljni. Rezultati, odnosno naše pozicije na Googleu su se poboljšali, a isto tako raste i promet iz organskog pretraživanja. Zajedno s njima rješavali smo i sve izazove koje smo imali u poslovanju – uređivanje preusmjeravanja radi isključenja proizvoda iz ponude, čuvanje Google pozicija radi promjene opisa proizvoda, ... Isto tako, odabrali smo ih za optimizaciju na njemačkom tržištu, za web trgovinu malinca.de.
Nastja Kramer, Malinca d.o.o.



Slika prikazuje broj dolaznih linkova s različitih domena kroz vrijeme.


Ključna riječ Broj pretraživanja Pozicija prije Pozicija nakon
Chia semena 2.400 11 1
Kakavovo maslo 590 4 1
Žitna kava 140 2 1
Agavin sirup 260 4 2
Pegasti badelj 3.600 3 2
Reishi goba 90 5 2
Kakav 480 7 3
Laneno seme 1.300 12 3
Mandljevo olje 480 14 3
Bio hrana 70 26 4
Javorjev sirup 480 8 4
Koruzni zdrob 210 8 4
Ključna riječ Broj pretraživanja Pozicija prije Pozicija nakon
Kuskus 1.300 15 4
Šisandra 320 6 4
Arašidovo maslo 720 9 5
Guarana 880 11 5
Kokosovo olje 1.600 11 5
Kurkuma 2.900 13 5
Olje črne kumine 1.300 16 5
Sukrin 720 7 5
Kvinoja 2.400 11 6
Soda bikarbona 2.900 25 6
Brusnice 880 11 7
Konopljino olje 1.900 11 7


I vi želite povećati uspješnost svojih projekata?

Osnovni podaci:
Polja označena s (*) su obvezna.
U čemu vam treba naša pomoć?*
Koje su vaše želje?*
Pošalji upit >