Naručitelji nam se najčešće obraćaju kada žele započeti svoju priču na Facebooku, ili optimizirati svoje već postojeće kampanje jer s ranije koncipiranima nisu postigli željene ciljeve. Tako je bilo i s našim klijentom Luxury Intimate, koji nam je u srpnju 2017. u cijelosti povjerio svoje Facebook oglašavanje.
1. Upoznavanje proizvoda i ponude
U početnoj fazi smo se uz pomoć naručitelja podrobno upoznali s proizvodom kojega smo oglašavali, jer nam te informacije mogu jako dobro poslužiti kao osnova za optimalnu pripremu oglasne kampanje i određivanje ciljeva oglašavanja na Facebooku.
2. Prepoznatljivost
Prvi dio oglašavanja bio je namijenjen poboljšavanju prepoznatljivosti robne marke i poticanju veće aktivnosti pratitelja (lajkovi, komentari, dijeljenja). Testiranjem različitih tekstova, oglasa i optimizacijom odredišnih stranica tražili smo idealnu ciljnu skupinu naručitelja proizvoda, na koje smo ciljali u sljedećim fazama oglašavanja. Cilj oglasnih akcija u tom dijelu bio je pridobivanje lajkova na Facebook profilu. U samo četiri mjeseca, od rujna do prosinca, postigli smo porast broja lajkova stranice od 75%.
3. Promet
I u 2018. godini broj lajkova je znatno porastao, ali ciljeve oglašavanja smo prilagodili sljedećoj fazi, tj. povećanju broja posjetitelja web stranice naručitelja, pri čemu smo korisnike preusmjerili na početnu stranicu, na kojoj su mogli pronaći detaljnije informacije o proizvodu, te načinima i prednostima njegove uporabe. Glavni cilj tih aktivnosti nije bila izravna prodaja, nego samo informiranje korisnika.
4. Prodaja
U trećem dijelu oglasne kampanje smo na ciljanu skupinu, kod koje smo u prethodnim fazama potakli prepoznatljivost robne marke i informiranost o proizvodu, počeli ciljati oglasima čija je glavna svrha konverzija, odnosno prodaja. Zahvaljujući dobrom nacrtu kampanje i dodatnoj optimizaciji tijekom kampanje, naručitelju smo uspjeli povećati broj konverzija u 2018. godini za 64%, te smo također formirali ciljanu skupinu kroz koju u budućnosti ciljamo na nove korisnike koji su najsličniji postojećima (lookalike audience).
5. Povećanje
Naručitelj je nakon viđenih rezultata izrazio želju da se oglašavanje proširi na druga tržišta, s čime smo započeli u rujnu 2018., te vjerujemo da ćemo i time opravdati povjerenje naručitelja u naše usluge.